Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-22 14:43:38
kaip ir minejau, darbe ju cia pripirko, visi vienodai. nu kaipkam ir galaxy
s3 dar nestabdo (nesenei girdejau is pazystamo). bet tai zmones tiesiog
greitesnio nemate, tai taip ir iseina:) o kai pasinaudoji kazkuo greitesniu,
pzdc kaip pripranti greit prie gero. tas pats galioja ir hdd/ssd kompe. juk
gyvenom su hdd ir nieko. o dabar nuo ssd persedus prie pc su hdd, nusisaut
norisi:)

--
Tai gal su konkreciu egzemplioriumi kazkas? Pas zmona a3 -
normaliai viskas veikia, laikant, kad ir feisbuku ir vyberiu

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/