Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: none
Data: 2017-08-24 09:58:06
Aš naudoju v29, jau labai senai su erobotais - praktiškai turi naujausių
samsungų softą, tik sename korpuse. Tas man labai patinka.
Man patinka toks oras, koks dabar už lango Vilniuje, o telefono
išsitraukti nebegali. Todėl labai trūksta to atsparumo.
Aš irgi bateriją pasikeičiau ir man laiko puikiai, bet aš jį darbo metu
tik laikau ant stalo. Ką tu su juo veiki?
Įdomu, kokia bus Note8 kaina :)