Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: marijonas
Data: 2017-08-22 12:33:56
"ManXP" <man@giliai.px> Wrote in message:
> XZ? Lygtais jau po 499 ejo pries menesi, gal ir dar pigiau rastum. Naudoju
> nuo praejusiu metu, kamera dziugina, greitis irgi. Ir svarbiausia, kad stovi
> palyginus normalus Android'as, skirtingai nei pas visokius Samsung ir pan,
> kur prikista tiek bloatware, kad verkt norisi. Ir pastovus softo
> atnaujinimai kiekvieno menesio pradzioj.
>
> "bat0nas"  wrote in message news:onelr2$i1t$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Labas,
>
> Gresia čia ragelį nupirkti padorų.
>

> Ką būtų galima pirkti šiandien iki 500?
>
> Reikia geros kameros (youtuber'is lyg žada būt), kad viskas skraidytų
> [...]

Ne(be)ra taip blogai su samsungais. Paskutiniai gal 4 tel pas mane
 buvo AOSP bazeje. Kartais ir be google play. T.y. paprasciausia
 imanoma OS. Dabar pirkau samsunga (del hw/vr).
Nu ir ne tragedija, issijungia daug kas ko nereikia. Todel jei
 lyginant su aosp ner dideles bedos, tai ten su sony tuo labiau.
 Su kazkokia motorola (kuris laikomas gan "vanila") subjektyviai
 rodos kariavau daugiau.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/