Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-08-28 08:14:14
On 2017-08-28 01:01, Bronco wrote:

> Deja, bet lieka. Net xTouchWiz visko nesunaikina. Aišku, aš viską
> susitvarkau plius minus kaip man patinka, bet yra ten kas veikti, kol
> pasieki normalų rezultatą.

Čia klausimas, ką vadiname TouchWiz'u?

Jeigu TouchWiz = Launcher'is, tai jį keičiame bet kokiu launcher'iu iš
Google Play. Problem solved.

Jeigu TouchWiz = visa kita, kas nėra AOSP, tai.. Bet visa tai išsijungia
per App disable arba Titanium Backup Freeze arba Custom ROM (yra be
bloatware arba diegimo metu leidžia pasirinkti, ką išjungti).

Žodžiu.. keikiau aš tą touchwiz.. bet realiai viskas ten čiki. Pas mane
Note 4 dabar yra su Note 5/7 ir S8 varpeliais ir švilpukais. Pasaka :D