Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-08-28 08:08:25
On 2017-08-27 20:53, Bronco wrote:

> Na, jei pripratai prie kokio Samsungo android "navarotų", tai tada lieka
> tik užjausti :) Tada sunkiai kitų gamintojų android įtiks. Nes faktiškai
> kai turi stokinį androidą, tai į jį gali susidėti ką tik nori ir kaip
> tau labiau patinka, o kai turi kokį TouchWizą, tai jau kartais būna
> sunku iš jo nereikalingus dalykus pašalint.
>
> Mano auksinė kombinacija - AOSP arba LineageOS + xposed + gravitybox +
> nova launcheris. O Samsungo TouchWiz labai nemėgstu, nors iki šiol
> Galaxy Tab S2 su juo naudoju, nes laukiu oficialaus Xposed for android
> N, kad galėčiau pereiti prie LineageOS 14.1.

Naudojau Nexus su pliku Android'u ir gyriau visiems, kad viską gali
pasidaryti pats. Bet kažkaip labai jau viskas inconsistent gaunasi (nėra
stiliaus vientisumo, nustatymai skirtingose programose). O rezultate -
pasigamini tą patį Samsung'o funkcionalumą.

Aš ir nenaudoju Touchwiz'o launcher'io.

Pas mane Galaxy Note 4 + Nova Prime + Custom ROM (su išimtu bloatware) +
per Titanium užfreezintas likęs bloatware.