Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-22 14:41:46
nelindau, nes jis ne mano. darbe cia ju pripirko useriams. visi vienodai
chujovai jie veikia. turbut prie onepluso pripratau, kur jokiu lagu nera...

"none"  wrote in message news:ongvh7$f53$1@trimpas.omnitel.net...

O nebandei įsijungti Developers options ir pakeisti Transition animation
scale, Animation duration scale ir Window animation scale. Juntamai
pagreitėja telefonas iš 1 pakeitus į 0,5