Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-22 12:56:02
uz samsunga man toks vaizdas darosi viskas geriau. blet blet. yra ant stalo
a5 2017. hw prasme jis atrodo pakankamas. nu kaaaaip jis stabdo, tai bbd.
kantrybes nera su juo kazka daryt:) o kaina jo kaip pusiau flagmano:d

"ManXP"  wrote in message news:ongsgp$cfd$1@trimpas.omnitel.net...

Svarbiausiai i vandeni nekist, nes man 2 numire :)) Bet finale vistiek
geriau uz bet koki Samsunga

"fenix@w"  wrote in message news:ongpvl$9je$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.22 11:22, ManXP rašė:
> XZ? Lygtais jau po 499 ejo pries menesi, gal ir dar pigiau rastum.
> Naudoju nuo praejusiu metu, kamera dziugina, greitis irgi. Ir
> svarbiausia, kad stovi palyginus normalus Android'as, skirtingai nei pas
> visokius Samsung ir pan, kur prikista tiek bloatware, kad verkt norisi.
> Ir pastovus softo atnaujinimai kiekvieno menesio pradzioj.

sony ir normalus - sunkiai tiketina. is patirties.