Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-22 12:15:29
nu man kazkaip nuobodumas tai tik su samsungu ir asocijuojasi:) nes kur be
spjausi, tai garantuotai samsungo kuri nors telefona apspjausi:)
o oneplus geeku tai ner kuom buti. normalu ten viskas. vat su xiaomi biski
geeku reikia buti, nes ten tas miui per daug pa defaultu nesamoniu turi. tai
messengeris koks normaliai neveikia tai dar kas, visokias isimtis reikia
pasidaryti, kad neuzmigdytu appso iki tiek, kad net messagu nebegauni:)

On 2017-08-21 20:39, [mikro] wrote:
> tai biski paieskojus p9 gausis maziau nei 400. kamera ok, greitis irgi ok
> kolkas:)
> bet siaip buciau uz 3t, su softu jo kamera irgi db jau padori. o skraidymo
> prasme, tai ruko visi samsungai su huawei ir kitais pries onepluso
> oxygena.

Oukey.
Na tai variantas OnePlus.

Dabar tik naujojo savininko reikės paklausti, ar jis nori brand'o
(Samsung, nes aplinkui patys kiečiausi turi Samsung) ar būti nuobodžiu
(Huawei ir panašūs) ar būti geek'u (nors širdyje toks nėra; OnePlus).

;)