Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-23 10:57:07
nu mumis aplinkoje su p10 keletu egzemplioriu to nepastebeta, jau rasiau
kazkada. nesk I garantini, arba ieskok slieku kitur.

"Invertuota panda"  wrote in message

On 8/22/17 19:32, overkill wrote:

> O štai mano 6 colių dydžio Huvavėjus yra superinis telefonas. Tiek
> dizainu, tiek galimybėmis jis visai gerai konkuruoja su samsais, kai
> kuriais požiūriais net ir lenkia.

Nupirkom cia hujaveju P10 ir turiu pasakyt, kad kol kas tenka priskirt y
gaIdziu kategorija.

Bo radija valgo baterija kaip jai uzeis. Gali telefonas 5 dienas gulet,
o gali tom paciom salygom pastipt antros dienos pavakary. Paziuri i
baKterijos statistika - 85% suvalge celliularinio tinklo radija. Isvada
- hujavejaus inzinieriams dar yra ko mokytis.

Palyginimui - tom paciom salygom S7 edzas jokiu tokiu fintu nerodo, t.y.
ant tinklo neversciau.