Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-08-24 09:39:54
On 2017-08-24 08:31, none wrote:
> beje batonai, pas tave irgi Note4 su eRobot, kaip ir pas mane. Ką
> galvoji apie Note8? Jau laikas keisti po 3 metų ar dar ne?
> Man labiausiai manajame trūksta atsparumo vandeniui, daugiau nieko.
> (Neskaitant kameros su optiniu zoomu :))

Labas,

Kaip tau tas eRobot? Kokią versiją naudoji?

Aš dar kurį laiką liksiu su Note 4. Realiai su eRobot jaučiuosi lyg su
kokiu S8 :D Ir garantuotai dalis Note 8 savybių bus perkelta ir į Note 4
Custom ROM'us.

Be atsparumo vandeniui dar galiu išgyventi. Juk net ir atsparaus
vandeniui telefono tyčia į vandenį nekiši :)
Man labiau baterija aktuali. Net ir su pakeista baterija mano Note 4
nesvarbu ar stock ar custom ROM, išstena tik iki vakaro su max max 3hrs
SOT.