Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-23 21:40:05
ant stalo ju niekas n paru nelaiko, bet jie mazdaug apsoliuciai vienodai
vartojami ir kokio draininimo taip is niekur nieko nepastebeta. batarkes
suvartojimo procentukai (kas kiek suciulpe) irgi daugmaz visada vienodi.
nepastebeta, kad cell standby ar kaip ten ta chuinia radio uzvardinta db
tiklsiai nepomniu, kazkaip netycia viena karta imtu ir pradetu daugiau
sasalinti.
tai jei tau guli ant stalo ir 85% radijas surija, tai per kiek laiko
nudusta? cia bl tada para turi buti. tai jei radijas sitaip ima ir dar +
naudotumeisi, tai cia realiai keletas geru valandu ir akumo ner skaityk. vat
kai man su g5 sitaip budavo, iskarto pasijausdavo ant akiu procentukai
pabyra, ir batareikes statuse puikiai tai pasimatydavo procentaliai,
nebutina ten bbz kiek paru laikyti numesto ant stalo ir laukt pavasario:)

"invertuota panda"  wrote in message

On Wed, 23 Aug 2017 09:57:08 +0200, "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote:
>nu mumis aplinkoje su p10 keletu egzemplioriu to nepastebeta, jau rasiau

Padejus ant stalo kiek laiko gyvena?

>kazkada. nesk I garantini, arba ieskok slieku kitur.

O tai kur tu sliekų ieškot? Ir ką garantinis pasakys? Pasiųs nx?

--
kthxbai.