Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: Bronco
Data: 2017-08-27 20:53:25
On 2017-08-27 11:18, bat0nas wrote:

> Tai tame ir bajeris, kad tame stokiniame plikame androide ir nėra to, ko
> man reikia.
> Pilnai konfigūruojamų notification mygtukų, visokių sidebar'u ir t.t.

Na, jei pripratai prie kokio Samsungo android "navarotų", tai tada lieka
tik užjausti :) Tada sunkiai kitų gamintojų android įtiks. Nes faktiškai
kai turi stokinį androidą, tai į jį gali susidėti ką tik nori ir kaip
tau labiau patinka, o kai turi kokį TouchWizą, tai jau kartais būna
sunku iš jo nereikalingus dalykus pašalint.

Mano auksinė kombinacija - AOSP arba LineageOS + xposed + gravitybox +
nova launcheris. O Samsungo TouchWiz labai nemėgstu, nors iki šiol
Galaxy Tab S2 su juo naudoju, nes laukiu oficialaus Xposed for android
N, kad galėčiau pereiti prie LineageOS 14.1.