Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-09-14 09:25:18
Alio!
1. esu įsitikinęs, kad per miestelį visiems privaloma važiuoti ne greičiau 50+9kmh (išskyrus atkarpas, kur leidžiama greičiau).
2. Esu įsitikinęs, kad paklausėjas turi nusiskausminti džigitiškai, o ne sukti uodegą.
3. Mano replika apie Vilkiją - tai tik kontrargumentas pasvaičiojimams, kad VISADA užtenka tik numesti gaziuką, ir iki gyvenvietės pradžios net nestabdant sulėtėsi iki 60-50kmh. Tik tiek. Būkim biedni, bet teisingi - NE visada pakanka tik numesti, kartais reikia ir paspausti stabdžiuką.

P.S. Dėl Vilkijos, pradinio 50-100m. reagavimo atstumo, pradinio autopiloto greičio 99kmh ir sulėtėjimo be stabdžių iki 60kmh:
36kmh = 10m/s;
99kmh = 27.5 m/s;
Automatinė greičių dėžė, numetus gaziuką, palieką automobilį riedėti daugmaž "laisvu" bėgiu, o ne stabdo varikliu (kaip kad mechaninės). Todėl automobilio greitis mažėja pakankamai lėtai, taigi tuos 100m, įskaitant greičio mažėjimą, automobilis nurieda maždaug per 4-5sek.

Iš savo asmeniškos patirties prieš ~10 dienų galiu tvirtinti, kad stabdžiuką man reikėjo spausti ne "švelniai" :))) Bet sustabdyti laiko pakanka.