Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-14 12:49:53
gal tu baik kliedeti apie tuos savo isvedziojimus. Mes diskutavom apie tai
kad dviratininkas turi buti labiau suinteresuotas apsisaugoti nei kad
automobilistas ji issaugoti, kadangi labiau skaudes dviratininkui o ne
automobilistui. PAimk statistika siam dalykui:
1)kiek zuvo, buvo suzalota dviratininku autoivykiuose
2) kiek zuvo, buvo suzalota automobilistu autoivikiuose kuriuose sudalyvavo
dviratininkai

Nustebsi kad nieko saugaus su tuo dviraciu autoivykio metu.

P.s. as uz tai kad visi saugotu vieni kitus, bet irodineti kad vaziuojant
dviraciu saugiau nei sedeti automobilyje tai cia truputi "protingu" reikia
buti...