Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-14 11:01:26
Linas Petkevičius rašė:

> Kazkaip keistai suvoki statistika. Pagal tave gaunasi, kad guleti lovoje
> yra pavojingiau nei vaziuoti automobiliu?

Turi pasirinkimą -- arba važiuoji dviračiu arba automobiliu ir įvertini
tikimybę žūti/susižaloti per tam tikrą laiko tarpą ar visą gyvenimą
kiekvienu atveju būtent dėl to (važiavimu dviračiu arba automobiliu).
Gulėjimo lovoje, kaip ir visų kitų rizikų numirti čia kišti nereikia
(jos vienodos visiems; kepenų cirozė turbūt vienodai pakerta tiek
automobilininkus, tiek dviratininkus, o nepakankamas fizinis aktyvumas
ir kur kas labiau automobilininkus...?)