Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-09-15 09:09:11
Laimi, apsiramink su savo kreivais skaičiais.
Ar nori pasakyti, kad man, niekada nevažinėjančiam dviračiu, yra tikimybė žūti su dviračiu po automobilio ratais? Pamiršk santykius "visai populiacijai".

Nes aš tau tuoj išvesiu santykį, kad TU, nifiga neturėdamas nei vienos kapeikos, kad įkurti savo UAB, vis tiek turi 15% tikimybę subankrutuoti per ateinančius metus.
Tai bankrutuosi ar ne?