Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: nu blyn
Data: 2010-09-15 08:08:26
Nepyk, bet tikrai esi linksmas zmogus sneki jau kelinta diena ne i tema. Gi 
pasake kad jei vaziuoja 2 objektai dviratis ir masina ir babac susiduria, 
kieno tikimybe islikt gyvam didesne ?
Toks vaizdas kad dirbi sektoriuje kur reikalingas ne rezultatas o kruva 
popieriu kad pateisintu darba.

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
news:i6ovdl$4su$1@trimpas.omnitel.net...
> ufonaut rašė:
>> Elementariai atsakyk i klausima, ar konkreciam asmeniui vazinejant n
>> metu tuo paciu vidutiniu marsrutu i darba dviraciu yra didesne tikimybe
>> uzsimusti, negu vazinejant tokiu pat budu automobiliu, ar mazesne? Jei
>> zinai kas yra tikimybe, nes is tavo svaiciojimu ir tokiu frziu kaip
>> "bendroji tikimybe", atrodo kad nelabai.
>
> Būsiu ne taip perskaitęs ir supratęs (didesnė/mažesnė).
> Konkrečiam asmeniui važinėjant n metų dviračiu vidutiniškai panašiai ir 
> tiek, kaip/kiek važinėja dviratininkai, yra *kartais* MAŽESNĖ tikimybė 
> (šansai) nukentėti palyginus su tuo atveju, jei tas konkretus asmuo 
> važinėtų automobiliu, taip ir tiek, kiek/kaip vidutiniškai važinėja 
> automobiliai.
> Tą elementariai išreiškia mirtingumo/sužalojimų statistika 
> (šansai/tikimybė nukentėti tam tikroje veikloje; jei neįtinka tai, kaip aš 
> skaičiuoju šansus iš LT eismo suvestinės, tai kitų šalių, pavyzdžiui JAV 
> statistika:
> http://www.nsc.org/news_resources/injury_and_death_statistics/Pages/TheOddsofDyingFrom.aspx
>
> Atsakyme kalbėdamas apie konkrečius asmenis ir jų grupes
> turėjau omenyje, kad konkretūs (atskiri ir galbūt labai skirtingi) atvejai 
> negali būti vertinami/palyginami per bendrąjį/visuminį šansą; jei jis 
> (bendras) 5 kartus didesnis nukentėti automobilyje, tai savaime negalioja 
> konkrečiuoju/paskiruoju dviratininko ir automobilininko ir jų 
> aplinkos/sąlygų atveju; norint prasmingai palyginti, pagal kažką (vietovę, 
> maršrutą, vidutinį kelią/laiką, amžiaus grupes, t.t.) reikia 
> grupuoti/klasifikuoti ir TAIP, teigčiau, kad tada (jei lygintume net ir 
> Vilniaus eismo sąlygas tam tikrose tikslinėse grupėse, tai šansai/tikimybė 
> nukentėti automobilyje yra *kartais* didesnė, nei ant dviračio.
>