Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-14 13:45:39
KEdas rašė:

> Slidininkų ir riedutininkų žūsta dar mažiau :) MKN painioji imtis.

O jie dalyvauja eisme, kaip atskira/savarankiška transporto rūšies
grupė? Man atrodo, kad tu pini į eismo riziką nesusijusias/pašalines
rizikas, kaip ir LP.
Kokia turėtų būti imtis? Visų dviratininkų? Kraštinė (suabsoliutinta,
apibendrinta) tikimybė žūti dėl konkrečios *eismo* rūšies yra tos rūšies
žuvusiųjų eismo dalyvių skaičius iš visų eismo dalyvių (ar žuvusiųjų)
skaičiaus.
Tai ar yra koks skirtumas, kad santykinė tikimybė žūti dviratininku iš
dviratininkų yra, tarkime (1 iš 1000) iš 11, o automobilininku iš
automobilininkų 1 iš 100000 (iš 159)?

Bent man taip šviečia.

Aš kategoriškai neteigiu, kad jei dviratininkų būtų tiek pat, kaip ir
automobilininkų, tai dviračių eismas būtų saugesnis už automobilių (nors
statistika dar byloja, kad tikrai reikšminga dviratinio eismo incidentų
dalis įvyksta būtent dėl automobilių vairuotojų kaltės)