Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-09-14 16:55:34
Pavarot...
Per prievartą įsūdytas "liudijimas apie sugebėjimą" paties "sugebėjimo" tobulesniu nedaro!
Tai tas teises jau ir atimti reikėtų, jei vairavimas yra kančia. Argi gali nekenčiamas darbas būti atliktas bent kiek geriau nei "patenkinamai"?
O reikalavimai vairuotojui kelyje (mano įsitikinimu) turi būti nepalyginamai aukštesni, nei "patenkinamai".