Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: iNika
Data: 2010-09-14 11:46:41
Jonas Sergejenka rašė:
> Dabar dar primink man, kuo blogai po 2m. persilaikyti teises, jei tas teises gavai sapnuodamas ir/ar gražiai mirksėdamas?
> Ir dar priedo per 2m. bandomąjį laikotarpį elgeisi kaip chamas ir kelių chuliganas?

nesakau, kad blogai, gal ir gerai, bet buna visokiu zmoniu... visokiu
situaciju... jeigu vyras pvz. nuejo kryziaus kelius ir kokius  5 metus
kariavo, kad inertiska zmona issilaikytu teises, tai jis ir kryzium
guls, kad ji tas teises issaugotu, nes zino, kad antra syki tikrai ji
neis ju laikyti, o jam jau neuzteks jegu priverst ta padaryt... na cia
siaip, kaip pavyzdys - epizodas is gyvenimo... + dar pinigai. laikas ir t.t.