Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-14 14:07:18
ufonaut rašė:
> On 09/14/2010 11:33 AM, Laimis wrote:
> tikimybė susižaloti ar žūti
>
> Butent tau, vaziuojanciam dviraciu, ar kam nors apskritai - ir
> vaziuojanciam ir nezinanciam kas yra dviratis. Apsispresk.

Kaip tam tikros rūšies transporto eismo dalyviui, nes kraštutinė
hipotetinė alternatyva yra visiškai nedalyvauti eisme (nerizikuoti šia
prasme) ir dėl to turėti tikimybę žūti/susižaloti dėl eismo artėjančią
link nulio. O kita alternatyva pasirinkti transporto priemonę -- dviratį
ir paskirti save tokios eismo sąlygoms, kurios vyrauja dviračių eisme ir
dėl to turėti mažesnę tikimybę susižaloti/žūti, kaip eismo
dalyviui-dviratininkui, nes dviratininkai dėl objektyvių priežasčių
(fizinių ir fizikinių galimybių) visumoje/vidutiniškai nevažinėja
(nepraleidžia tiek daug laiko kelyje) automobiliu ir dėl to mažiau
rizikuoja.
Visa tai labai apibendrintai, bet kalba eina apie *kartus*, kad būtų
galima daryti apibendrintą išvadą (saugiau/nesaugiau). Jei mano
statistikos suvokimas (pajautimas) neįtinka, tai reikėtų manyti, kad ir
anksčiau pateiktoje nuorodoje:
http://politicalcalculations.blogspot.com/2009/04/odds-of-dying-again.html

šie skaičiai yra neteisingi ir/ar neteisingai interpretuojami.