Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: ig
Data: 2010-09-14 10:18:26
OK yra faktas - "zuva 14x maziau dviratininku nei automobilio
vairuotoju/keleiviu".
BET tai niekaip automatiniu budu nereiskia kad "dviratis yra 14
saugesnis nei automobilis", suvoki tu ta ar ne ?
Tarkim tu kasdien vazineji su dviraciu. Ir staiga nuo rytojaus atsiranda
14x dviratininku. Ta pati momenta tavo sansai zuti isauga 14KARTU!  Nes
kodel ? Atsakymo variantai:
A) Nes dzipams bus lengviau numusineti straikus
B) Nes susisuksit visi i viena guza ir nuriedesit i upe.
C) sugalvok pats kokia nors nesamone

Bet kuriuo atveju jau turetum suvokti, kad nuo dviraciu daugejimo
vaziavimas dviraciu asmeniskai tau tikimybe zuti mazai itakoja.

O jei pradetume lyginti mane vazinejanti su automobiliu tik
sekmadieniais per pietus i baznycia ir atgal ir dvirtininka kasdien
vazinejanti be sviesu tamsiu paros metu, tai mano sansai isgyventi
artetu prie begalybes, o dviratininko prie nulio. Kad ir ka statistikos
departamentas beparasytu savo pisulkoje.