Tema: Re: Q: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-30 12:39:56
1) popierių reikia užkasti, o ne deginti.:) anglį/naftą mes kasam iš žemės ir leidžiam į atmosferą. Kol nebus patikimai užtikrintas tos pačios anglies užkasimas atgal į žemę, tol ir grės atšilimas dėl CO2 pertekliaus.
2) net ir per 2 mėn atsiradusios šiukšlės - tai yra kito namų ūkio šiukšlės, ir vežti į miesto konteinerį negalima, tas šiukšles paskui vėl veš iš miesto, į sąvartyną.
Žodžiu, nors neturiu kaimo sodybos, bet kai turėsiu - labai mielai tuo naudosiuos, net jei šiukšlių prikaupsiu 2 conteineriukus per metus.

J.