Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: arulis
Data: 2009-11-29 13:52:46
juk nesugalvosi visiem geros sistemos. Pagal kvadratura negerai , pagal
asmenu kieki -
kaip suskaiciuoti? pagal registracija - faktiskai neatitinka tikroves. O kas
sakys kad pas save 10 zmoniu bute,
jei uz tai 10x daugiau moketi ? imti kaimynu liudijimus  apie kaimynu bute
esancia chebros sudeti?

Is principo tai reiketu pagal gyvenamu zmoniu svori imti. kas sunkesnis tas
daugiau ir eda :)
ir dar koks tai koeficientas turi but pritaikomas pagal gyvenimo buda :)
Joke

ir dar koeficientas