Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: iNika
Data: 2009-11-28 21:53:59
F1 rašė:
> vezamos atgal i namus, ten yra konteineriai, uz kuriuos jau mokama visus
> metus. Daug kas taip daro ir jokio absurdo as cia nematau.
> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message

  Jo butent taip mes ir elgiames sodyboje, t.y. savaitgali kiek siuksliu
prisirenka, - i bagazine ir namo, i ta konteineri, uz kuri mokam... o
siaip kaime visi turi konteineriukus, atvaziuoja karta savaitei masina
ju susirinkti, taciau kiekvienas namas privaciai yra sudares sutarti su
siuksliu vezimo kompanija, yra keletas negyvenamu namu, tai prie ju
niekas ir nekimba, o musiskis atseit vasarnamis tai irgi niekas
prievarta nevercia nei moket nei sudarinet sutarciu...