Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-29 14:57:44
na tai ta as ir sakau- visiskai teisingos (visiems) sistemos niekda nebuvo ir nera.
galima galvoti tarkim apie irengini sverianti ismetamas siuksles ir pagal svori israsanti saskaitas.\bet su musu mentalitetu- siuksles bus metamo i kruva salia...
jei nepriversi muziko moketi- jis visaip bandys to isvengti.
o tai kad dalis zmoniu yra samoningi- deja tai ir atsisuka pries juos pacius...