Tema: Re: Q: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: iNika
Data: 2009-11-28 22:08:31
Terpentinas rašė:
> Problema yra kitur, kadangi LT pilnai korumpuota, tai šis įstatymas
> įvestas ne tam, kad LT išgražėtų, bet tam, kad švogerių firmos uždirbtų
> daugiau pelno.
> Neigiamos šios tvarkos pusės yra tos, kad žmonėms nebeapsimoka rūšiuoti
> šiukšlių, nes jie moka fiksuotą sumą nepriklausomai nuo surinktų
> šiukšlių. Mūsų įmonė vien tik iš patriotizmo rūšiuoja šiukšles ir
> atiduoda perdirbėjams veltui, nes Kretingos komunalininkas nesiteikia
> net konteinerių plastikui pastatyti, siūlo viską mesti bendrai. Nors per
> [...]

As pvz. noriu rūšiuoti šiukšles, na buvo prie mūsų namo pastatyti tie
konteineriai (aplinka pas mum nebloga ten, žolynėlis, pušynėlis,
kalnelis, žmonės su vaikais eina, šuniukus vedžioja ir t.t.) nu pradėjom
rūšiuot - kartoną į kartono baka, ten plastiką į plastiko, stiklą - į
stiklo ir ką aš matau rezultate, vieną dieną ateinu - o stiklo
konteineris išverstas, guli ant šono, stiklo šukės pažirusios po visą
gražiąją pievelę gal 10-ties kvadratų plote, kažkas po to sutvarkė, po
poros dienų vėl analoginė situacija, po to vėl ir vėl... po to žiuriu, o
ten tarp stiklų sėdi bomžas ir sveikų butelių ieško... nu ir ką...
rezultate, gyventojams pasipiktunus - išvežė tuos konteinerius ir
neberūšiuojam mes tų šiukšlių, o butelius stengiuos maišiuke prie
konteinerių palikinėt, kad neverstų visko ant žemes... nes tiems tai
tikrai į ekologiją ir estetiką giliai nusispjaut... blogis tame, kad
tokių asocialių elementų nei mentai pakuoja, nei kas kitas baudžia...