Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-28 18:34:09
sistemos pagal pageidavimus kiekvieno nesukursi.

PVZ is kitos siuksliu operos:
- daugiabutis, siuksliu isvezimo mokestis skaiciuojamas pagal turimo buto kvadratura.
-ilga laika gyvenau vienas, sau valgyti gamiti tingiu. daznai valgydavau mieste, namie koki pusgamini pasisildydavau.
-Alus stiklineje taroje- tara i pard.
-Siuksliu praktiskai nera.

Dabar pasakyk prasau , kokio pypio, as vienas mokedavau 2 kart daugiau nei 4 asmenu seima gyvenanti dvigubai mazesniame bute?
Anie pastoviai maista gamina, kruvas siukliu nesa...
Ir gaunasi, kad mano siuksliu maiselis man kainuoja keleta kartu brangiau...

"F1" <vataitau@gmail.com> wrote in message news:hep11p$jqt$1@trimpas.omnitel.net...

> zodziu kuriozine situacija.
 Ir nesvarbu, kad niekas negyvena. Tevas nuvaziavo i centra