Tema: Re: Q: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-28 14:26:49
Problema yra kitur, kadangi LT pilnai korumpuota, tai šis įstatymas įvestas
ne tam, kad LT išgražėtų, bet tam, kad švogerių firmos uždirbtų daugiau
pelno.
Neigiamos šios tvarkos pusės yra tos, kad žmonėms nebeapsimoka rūšiuoti
šiukšlių, nes jie moka fiksuotą sumą nepriklausomai nuo surinktų šiukšlių.
Mūsų įmonė vien tik iš patriotizmo rūšiuoja šiukšles ir atiduoda
perdirbėjams veltui, nes Kretingos komunalininkas nesiteikia net konteinerių
plastikui pastatyti, siūlo viską mesti bendrai. Nors per savaitę pas mus
susidaro kokie 8 dideji konteineriai polietileno atliekų. O apie pažymų
pardavinėjimus net nekalbu.