Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: Bangis
Data: 2009-11-27 21:47:09
bet kai pas mus toks kulturos lygis, tai kitaip nelabai ir sugalvoju
kaip priverst tas siuksles mest i konteineri. Gaunasi taip ar taip turi
susimoketi, tai bent jau bus kur siuksles mesti.
Pvz prie musu yra toks "kaimynas" tai totalus rajono vezys, siuskliu
konteinerio neturi. Nesudares sutarties su Kauno svara, bet kazkur matau
su karuciu isveza savo buitines atliekas. Kaip kovoti - ner ideju :(
Apsirekaut, nepadeda. Ka nors iskviesi, tai aisku tu siuksliu niekas
neras. Ir ka kviesti? Sale yra tokie buve karjerai, kur verciamos
visokios zemes ir pan, uzpylineja ala po truputi, tai jis ten matomai ir
savo siuksles stumia
---
Bangis