Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: Arj
Data: 2009-11-30 10:02:33
as balsuociau uz sistema:
kiekvienas Lt pilietis turetu tureti siukliu isvezimo sutarti  + kiekvienas butas/namas .

Pvz. Jei turi sutarti su vilniauas miesto kumunalininkais kur moki 100% kainos, tai kaime kur turi sodyba, siuksliu
vezimo mokestis mazinamas 50%. ar panasiai.

Va pas mane situacija: gevenu antakalnyj, salia kapiniu, ir kaip tik pro sali eina keliukas is sodu.
butas nedidukas,(37m2) jame jei neklystu gal apskritai niekas neregistruota (as pats nuomininkas) - siuksliu isvezimo
mokestis anksciau - 50 lt/men ir daugiau. Konteineriai stabiliai perpildyti - toks ispudis jei sodininkai
nespeja perkrauti, tai is kapiniu visos siuklses sukeliauja.

Dabar pakeite - konteinerius prie kiekvieno daugiabucio pastate,
ankstesnej vietoj tik 1 paliko - rezultate konteineris prie namo
pustustis, daugiau nei 30% uzpildyto dar nemaciau, nors nuo
ankstesnes vietos per 20 metru stovi, tik nuo gatves nesimato  :)