Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: iNika
Data: 2009-11-29 19:50:49
d@lgis rašė:
> As kalbu apie metodika, deja, joje nenumatyti tokie atvejai:)
> O jei  anyta su vaikais palieki namuose?
> O, pvz.,  is garazu pats matau, kas ir kiek atvezama.

na garažų neturime, vaikų kolkas vėlgi, o jeigu jų ir būtų tai važiuotų
kartu arba būtų palikti pas anytą namuose... anyway čia individualus
atvėjis ir jokios anytos nesitrina pas mane :), kai manęs nėra :D tik
norėjau pasakyt, kad mūsų šeimos pagaminamų šiukšlių kiekis yra vienodas
- vadinasi nėr reikalo mokėt už kažkokias mistines šiukšles sodyboje -
labai džiaugiuosi, kad mūsų seniūnija to daryti ir neverčia...