Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-11-27 20:03:31
Sakyciau nieko gero, jei tik tokiomis priemonemis (priverstiniu konteinerio
pastatymu) galima to isvengt. Ash irgi moku uz isvezta kieki ir nelaikau
save labai saziningu pilieciu, taciau kraut i bagaznika, vezt kazkur... Nu
nx...

"ttt" <ttt@df.lt> parašė naujienų news:hep427$ncm$1@trimpas.omnitel.net...