Tema: Re: kaime pastate siuksliadezes...
Autorius: arulis
Data: 2009-11-29 13:47:05
zinau kad kai konteineriu nebuvo ir mano kaimynai versdavo siuksles vezimais
kur i nelegalu savartyna.
Tada kad neversti, reikejo pasirasyti sutarti savanoriska - ir siuskles
isveztu. kadangi tie kas veza i pamiskes siuksles, babkes geriau pragers nei
kad sumokes uz siuklses  , tai jiem elologija giliai px  buvo. O va dabar -
dobrovolno-prinuditelno, iskarto tvarka matosi.