Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-16 22:29:42
Tai standartiškai, sutuoktinio išlaikymui turi būti priteista. Reik tik prašyti teismo ir įrodinėti.
O jei abi pusės (ar teismas) sutarė/nusprendė, kiek reikia vaiko išlaikymui, tai iš tos sumos nugvelbinėti yra NEteisinga vaiko atžvilgiu.

Ne, "tikras" vyras tikriausiai tas, kurį neteisingai pasirinkote gyvenimo partneriu. O jei teisingai pasirinkote - nėra ko skųstis. Tikras vyras nemes savo vaikų ir neleis niekam kitam jų auginti. Taip ir tempiam toliau. :)