Tema: Re: klausimas dėl alimentų priežiūros :)
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-16 08:44:54
a-ne
b-ne, alimentai nustatomi kaip tam tikra suma
c-ne
d-Taip. Jei tiksliau tai jis ne tik kad gali bet ir PRIVALO tai daryti, nutraukus santuoka pareiga, rupintis vaiku ir dalyvauti jo auklejime, neisnyksta.
Be to, matydamas kad vaiku tinkamai nesirupinama gali reikalauti pakeisti esama padeti, prastai tariant- kad jis augintu vaika o ex zmona jam moketu alimentus