Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-16 16:42:15
va va, cia ir prasideda diskriminacijos. Kazkoks sterotipas yra, kad vaikui pas motina visada geriau nei pas teva. Ir visai nesigilinama i relaius vaiko poreikius, tevu galimybes ir kita. Stai kodel taip arsiai Rinau plesosi ir tiek palaikymo sulaukia cia lietuvoje. Ir visai niekas neziuri, o kaip vaikas? Plesosi tiek vieni tiek kiti neiaksu del ko,irodineja savo teisas ir mano, kad vaikui ju tiesos yra geriausia. Sugrazino cai pas mus i LT seses is USA, labai jau laimingos jos nuo to pasidare? Gal dabar bus laimingesnes kai prisiteise (berods) kompensacija.
O siaip tai nematau jokiu problemu, vaiko prieziura ir buvima su juo galima suderinti, kad butu tiek pas veina tiek pas kita is tevu. Ir siuolaikines bendravimo priemones tam labai padeda ir kelaivimo galimybes. Ir dar, reikia atsiminti, kad vaikai vistiek greitai isleks is namu.

T:)