Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-16 13:42:53
daug taip ir yra, ypac kai antros puses laikui begant nusivaizuoja gyvenimo zvirkeliu i kelkrascius :)
Bea, tik kad pas mus teismai/vaiku apsauga dar pas mus labai stereotipinio mastymo, jei vaikas tai tik su motina, nesvarbu, kokios kitos aplinkybes. Labai tikiuosi, kad tai su laiku kazkiek pasikeis.

PS nusivaziuoja tiek vyrai tiek moterys, neisskiriu nei veinu nei kitu. Daug atveju kai vaikas uzauga matydamas tik veina is tevu, ir islaikoma tik jo.

T:)