Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: remi
Data: 2009-07-16 21:28:42
zinoma, kad kiekvienas atvejis turetu but individualus. Bet pas mus teismai
tik priteisia vaikui pinigus ir tuo dazniausiai apsiriboja. Nesiimu
skaiciuot kiek konkreciai litu kam priklauso, bet turetu buti taikomas pats
principas - kad vien pinigu neuztenka, laikas skirtas vaikui taip pat yra
butinas indelis, ir jei kazkuri puse sito  vengia - o taip buna labai
daznai - tai turetu kazkaip kompensuoti.

Isivaizduokit, turit pas save imonej du pavaldinius, teveli alimentininka
bet laisva kaip pauksti,  ir mamyte su vaiku ir amzinais biuleteniais. Kuris
bus geresnis darbuotojas? Kuri paaukstinsit, kuri noresit atleist pirma jei
krize? Turbut nei klausti nereikia