Tema: Re: klausimas dėl alimentų priežiūros :)
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-16 10:29:29
pjezo, manau klysti, del b punkto. Alimentai gal ir nustatyti kaip tam tirka suma, bet sunkiai isivaizduoju ar kas uzgincys kad as sumokejau alimentus jei pbz. apmoku vaiko darzeli, nuperku reikalingus rubus ir panasiai. Tiktokiu atveju reikia atsiminti du adalykus pirma reikai tureti cekius, antra tai turi buti butini daiktai / paslaugos vaikui (gerai butu suderinti su kita puse kas reikalinga).
del a punkto - galima, bet neprivalo niekas tau pateikti ataskaitu. Islaidu pagrinidimas galetu buti nebent teisme alimentu nustatymo metu, bet tai gali buti nebutinai cekuciai, bet bet kokie kiti irodymai, kad vaikui reikilga tokia ar kita suma islaikymui (gali buti pvz spec. poreikiai del sveikatos).
Del c - manau analogsikas punktas kaip ir a
del d- pjezo teisus. Turi dalyvauti vaiko gyvenime ir po skirybu. Taciau kaip tai realizuoti praktiskai, jei kita puse nesutinka tai jau problematiska. Matau vieninteli kelia kreiptis i teisma, kad vaiko prieziura patiketu tau. Bet tavo motyvas, kad noriu, kad vaikas eitu i balcikonio gimnacija, o ne i varpo gimanzija negros. Nes turesi irodyti, kad mokyklos kenkia vaikui :) Todel teks ieskoti kompormisu, arba vinas leidzia vaika i muzikos bureli, kitas i karates :)

T:)