Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: remi
Data: 2009-07-16 16:02:53
O teisybe tokia, kad jei motina nevedzotu vaiko po darzelius, burelius  ir
poliklinikas, negaistu laiko virdama jam kosytes, lygindama kelnytes ir
t.t.t., tai turetu daugiau laiko karjerai ir uzdirbtu nebe 400 Lt o gal 3400
Lt. Tai jei tevas nepadeda vedziot, vadinas jis turi daugiau laiko darbui,
ir naturalu, daugiau moka. Jei jo tokia padetis neteinkina, lai imasi
auginti vaika pas save, o motinai tuomet bus laisvos rankos dirbti