Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-16 09:31:51
taip kiek pamenu imanoma, tame tarpe ir numatyti kad vaikas nemaziau kaip X dienu gyvena su tevu, neperseniausiai teko matyti toki teismo patvirtinta susitarima tarp ex sutuoktiniu.
na ir jei tos islaidos gan konkrecios, zinomos (tarkim vaikas mokosi privacioj mokykloj - isipareigojimas iki pilnametystes apmoketi mokymosi islaidas) manau imanoma.