Tema: Re: klausimas dėl alimentų priežiūros :)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-16 15:10:13
Ne ne ne, T:), aš NEtvirtinu, kad vaikas NEprivalo prisidėti prie komunalinių. Bet tu man statei tokiu kampu, kad mol tipo vaikas be virtuvės negali gyventi - tai lai vienas moka už dujaas, kaitlentę, vandenį.
Vaikas negali be vonios, tai lai VIENAS moka už vandenį, etc.

Taip, daugiabutyje visi moka už bendros nuosavybės daiktų išlaikymą, proporcingai pagal dalyvavimą toje nuosavybėje.
Aš neprieštarauju, kad šeimoje mama+vaikas jie abu išeikvoja vienodai vandens, dujų, šilumos. Neprieštarauju. Taigi ir todėl sakau, kad GALIMA iš vaiko gaunamų pinigų padengti dalį (tarkim 50%) visų komunalinių šeimos išlaidų. DALĮ, o ne visą.

O pavyzdys mano: motina uždirba 400Lt, buto mokesčiai: 1000Lt. Spėk, kiek reikia motinai prisidėti prie jos nuosavo buto išlaikymo? 200Lt? ar visgi bent 500Lt?

Vat aš tvirtinu - 500Lt. O ji tiek net negauna. Bet mokesčius sumoka, ir už kažką dar pati pavalgo. Tai ir skaičiuojam, ar tai nėra ex-sutuoktinio išlaikymas, jei vaikui tėvas duoda 1000Lt, bet iš jų 500Lt eina mokesčiams už butą, 100Lt eina papildomai mamai, kad ji susimokėtų už savo buto pusę, ir tada lieka 400Lt abiems pragyvenimui (t.y., 200 vienam, 200 kitam.)
Skaičiuojam ką turim: vaikas turėjo gauti tarkim 1200Lt ekvivalentu gyvenimo džiaugsmą, tačiau 200Lt NEdavė mama, 100+200 paėmė mama, tai vaikui vietoj 1200Lt liko gvenimo džiaugsmui 700Lt ekvivalentu. Kur kiti 500? grynai mamai savo asmeninėms reikmėms tenkinti.

Kur gi ta teisybė? :)

J.

P.S. Apie reikalingumą išsaugoti šeimą žinom, dėl to neprieštaraujam. Aš nesu išsiskyręs, nemoku niekam išlaikymo, auginam vaikus pagal savo kišenę ir nesipešam, kas kam davė daugiau ir tt.:)