Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-16 11:23:05
Ziuriu, kad galim isivelti i diskusija :)
argumantai i 1 punkta - pagal ck islaikymas yra skiriamas proporcinagai tevu padeciai (ar kazkaip panasiai suformuluota) tai as suprantu, kad jei princas/pincese sugyvenu vaika su pelene/elgeta tai vienas tures skirti 1000 kitas 100 :)
Dar argumentas, sunkiai nuneigiamas teiginys visdelto yra, kad auginantis vaika turi mazesnes galimybes daugiau uzdirbti, ai susije tiek su objektyviom priezastim - dalia laiko kuri galetum skirti darbui yra skiraima vaikui (tiek jo kasdienine rupyba, tiek ir nenumatyti atvejai kaip ligos). Yra ir subjektyviu preizasciu, bet cai jau diskriminacijos klausimas. Imho, reikai ziureti, o kaip butu jei butu vsi dar seima. Manau, kad siemos atveju kai uzdarbiai labai skiraisi gaunais kad veinas i siemos biudzeta inesa daugiau kitas maziau, proporcinagai ir vaikui is veino tenka daugiau is kito maziau.

del 2 punkto - cia jau turetu buti asmeninis kitos puses apsisprendimas pirkti dovana ar ne. Realiai zinau atveju kai del to nesismlukinama (aisku sumos ne klt, bet 10-100 lt ribose), o yar ir tokiu kur skaito, kad sumokejau ir viskas, dalyvauti vaiko gyvenime jau nebereikia ir vaiko nemato/nesikalbejes su juo nuo skirybu pradzios (tikria ne vieni metai), nors tam paciam meiste trinasi :).

O bendrai, kartais taip ziauriai ziurisi is sono, kai matai kai abi ar viena puse negali pazaboti savo egoistiskumo ir nenori nusileisti net menkiausiose smulkemnose, ignoruoja ne tik "kaltaja puse" bet ir savo vaikus. Imho kavaila, gali juk nebendrauti su kita puses, uztenka formaluas pasiveikinimo, bet nafik skriausti savo vaikus. Kaip pagalvoji siandiena man vaikai dzin, kai pasensiu jie ta pati pasakys man. O kai uzsilenksiu tai vistiek jie pirmieji mano palikima pasidalins (jei jo bus) :)

T:)