Tema: Re: klausimas del alimentu prieziuros :)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-16 09:56:20
Kiek aš suprantu - tai tik teismo keliu pakeisti vaiko išlaikymo formą ir apimtis. T.y., jei nusprendei vaikui į mokyklą vežti pietus kasdien, tai tą teisme ir apspręsti reikia. Tada kažkiek galėtum gal sumažinti piniginę išraišką, mokamą išlaikymui.
Jep, skaudu yra vyrukams matyti, kai ex-žmona ne tai kad iš savo pusės visai neskiria papildomų pinigų vaiko išlaikymui, bet netgi ir pati gyvena tų pinigų sąskaita. Na, bet čia gyvenimas toks.

Beje, pastebėtina, jog vaiko išlaikymui mokami pinigai apima ir gimtadienio dovanų pirkimą!!! :)
T.y., mamytė NEturėtų tėtukui priekaištauti, jog anas nenupirko vaikui dovanos. Faktiškai ji, gaudama pinigus, privalo nupirkti vaikui dovaną tiek nuo savęs (iš SAVO pinigų), tiek nuo tėtuko, iš jo pinigų. Be abejo, jei dovanų vertės neadekvačios, įdomu būtų teisme paklausyti barnių dėl "nusuktų" pinigų. :)))

J.