Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: svyt
Data: 2015-10-28 13:31:44
Beto, girtumas tai tik viena is keliu zmogaus busenu kelianciu
 pavoju, pavojingiausia tuo kad zmogus nesuvokia jog jo erdves
 suvokimas pasikeite. Panasiai buna su vaistais, taip pat labai
 pavargus, pamenu karta vaziavau i Rijeka vienu prisedimu, tai
 pries pat rijeka vos neivaziavau kitai masinai i gala, visgi
 berods 25 valandos uz vairo nejuokai. Kita karta pavarges
 vaziuoju, matau kad sviecia raudona, tai tik mintis kodel ji
 nakty taip ryskiai svieciai, galetu prigesint nes akina, o
 nestabdau, kirtau per stabdzius tik paskutiniu momentu, kai
 pamaciau ir masinas skersai vazinejancias, jei ne jos ir varyciau
 tiesiai.
 Ne veltui profesonaliam darbui (autobusams, furom) yra griezti
 ribojimai nevaziuot pavargusiam, ir baudos daug didesnes nei uz
 vaziavima girtam.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----