Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-27 11:31:49
2015-10-27 10:55, svyt rašė:
> Paprasciausiai isgerus tam tikra kieki alkoholio ir staiga
>   atsiradus girta galva ypac svarbiam reikalui pasidaro dzin, juk
>   neikliusiu, ir nelabai as girtas, kas cia stabdys, o bauda koks
>   skirtumas kokia ji, jei neikliusiu? Nu isspirksiu, kaip pries tai
>   5 kartus, blogiausiu atveju.

Taip, alkoholis veikia kūną, sąmonę. Yra moksliškai įrodyta, kad
sumažėja žmogaus gebėjimas įvertinti ir pastebėti pavojų (pvz sėsti už
vairo, pamatyti kelyje pavojus, tarkim priešais važiuojantį automobilį,
pėsčiąjį ir t.t). Taipogi prastėja žmogaus gebėjimas įvertinti savo
girtumą (turbūt ne vienas matėt žmogų stikliniu žvilgsniu ir
besisukančiu liežuviu, teigiantį, kad visai negirtas yra).

Jeigu kažkas klaus iš kur čia tie įrodymai, tai prašau- nueikit į googlą
"alcohol effect on human body" ir perskaitykit, tarkim, visus pirmo
puslapio rezultatus. Tikrai susirinksite visą puokštę. Aš tai dariau,
todėl negaliu pateikti konkrečių nuorodų, be to ir tingiu. O ir nepadėtų
tiems, kurie atkakliai neigia priešingai :)