Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Sail
Data: 2015-10-23 13:44:43
Nu tai labai teisingai, as irgi stengiuosi neprisismeigt, nes kam to reikia
sveikata zudyt.
Bet neapsistatau taisyklem, o isgeriu tiek kiek tuo momentu norisi.

Buna padaugini, bet tada atsiimi savo kita diena, viskas kaip ir turi but,
uz nesamones gauni saskaita.

Bet ir nebeteisiu kitu, kurie daro kitaip su alkoholiu. Kiekvienam sava
laime, ir neapsiimu spresti, kieno ji tikresne.

Gero konjako ir pas mane koks desetkas buteliu yra, kada nors isgerisiu po
truputi.