Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-22 14:18:53
2015-10-22 14:09, KEdas rašė:
> Aš tai liūdžiu, kad vietoje normalių įstatymo laikymosi UŽTIKRINIMO
> yra dėliojamos varnelės ant visiškai beprasmiškų įstatymų pataisų. JK
> yra 0,8 norma, NL – 0,5, bet su eismo saugumu ten smarkiai geriau.
> Raganų medžioklė situacijos nepakeis.

Nesutinku. Problema yra žmonėse ir nesupratime kiek jie glai pripūsti.
Dabar atrodo, kad išgersiu du bokalus ir bus gerai. Arba važiuosiu po
baliaus ryt ir bus gerai.

Nu ne. Žmonės nežino kaip alkoholis yra skaidomas Jie neteisingai tai
įsivaizduoja. Va todėl dabar ir nebus klausimų ar važiuoti po bokalo
alaus ar ne.

Ar dabar šiais laikais negalima smagiai vakaro praleist neišgėrus?