Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-23 02:30:25
2015-10-22 22:35, Dainiushas rašė:
> statistika - geras mokslas. kaip patogu, taip išvartai :)

Statistika yra objektyvus dalykas. Su skaičiais sunku ginčytis.

Bėda ta, kad empiriniai tyrimai (asmeninės patirtys) būtų daug
blogesnius rodiklius rodančios.

labai platus ratas būtų tų, kurie nors kartą važiavo neleistinu promilių
skaičiumi. Daugumos, įskaitant mane, nepagavo, bet dalis prarado teisės,
o yra kas ir žmogų pražudė.

Taip- daugumos nepagavo, bet nusižengimas tai padarytas. Tai parodo
sąmoningumo ar kitokių žinių stoką (pvz gebėjimo blaiviai įvertinti savo
būklę, ypač kitą dieną po "riebių" išgertuvių.

Taigi problema yra. O kaip ją tvarkys ne ypač man svarbu :)